Primetno je da je broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja niži usled proglašenja vanrednog stanja. Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnih osam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su ukupno 21 intervenciju prema korisnicima daljinskog sistema grejanja. Intervencija u stanovima krajnjih korisnika bilo je 4 (curenje na ventilima, ozračivanje i slabo grejanje), intervencija u podstanicama zgrada za prethodnih sedam dana 16 (dopuna sistema, podešavanje parametara, curenje i zastoji u grejanju), kao i jedna intervencija u ulazu zgrade zgob curenja u ormariću. U posmatranom periodu nije bilo nepravilnosti i havarija na toplovodnoj mreži.
Mole se korisnici da ukoliko primete nepravilnosti u radu sistema obaveste JKP „Energana“ Sombor na broj telefona 063/519-623, kao i broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.