Početak grejne sezone uticao je na učestaliji broj intervencija kod korisnika daljinskog sistema grejanja. Odeljenje održavanja toplovodne mreže spremno je u svakom trenutku da odgovori potrebama krajnjih korisnika i da sanira nastale kvarove. Intervencije koje odeljenje održavanja JKP „Energana“ Sombor sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnih sedam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su 20 intervencija na grejnim telima krajnjih korisnika, 29 intervencija u podstanicama, 2 intervencije na unutrašnjim instalacijama zgrada, 4 intervencije kod javnih i komercijalnih ustanova, dok nije bilo havarija na toplovodnoj mreži.
Mole se korisnici da ukoliko grejna tela instalirana u njihovim stanovima ili poslovnim objektima isporučuju toplotnu energiju i u noćnim satima, obaveste dežurna odeljenja JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 kako bi se uočeni nedostaci otklonili u najkraćem mogućem roku. U slučaju da dolazi do curenja na kućnim instalacijama, korisnicima se stavlja na raspolaganje broj telefona 063/600-284, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.