Odeljenje održavanja toplovodne mreže JKP „Energana“ Sombor odgovara na pozive krajnjih korisnika i sanira nastale kvarove. Intervencije koje odeljenje održavanja sprovodi obuhvata curenja na instalacijama kod krajnjih korisnika, kvarove na podstanicama, kao i intervencije na samom vrelovodu.
U toku prethodnix osam dana radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su ukupno 51 intervenciju prema korisnicima daljinskog sistema grejanja. Intervencija u stanovima krajnjih korisnika bilo je 26 (curenje na ventilima, ozračivanje i slabo grejanje), intervencija u podstanicama zgrada za prethodnih osam dana 17 (dopuna sistema, podešavanje parametara, curenje i zastoji u grejanju), kao i jedna intervencija u ulazu zgrade. U ustanovama koje su korisnici daljinskog sistema grejanja radnici JKP „Energana“ Sombor izvršili su pet intervencija. U posmatranom periodu izvršene su dve intervencije na saniranju havarija na toplovodnoj mreži.
Ovim putem molimo građane da obaveste dežurnu službu JKP „Energana“ Sombor na telefon 025/5-440-060 ukoliko primete nepravilnosti u radu sistema kako u stanovima, tako i nepravilnosti u vidu curenja i isparavanja na javnim površinama.