Prilikom poziva građana na dežurni broj 025/5-440-060 ili 063/600-284 radnici JKP „Energana“ Sombor su u obavezi da u najkraćem roku izađu na teren i otklone nastali kvar. Dežurni radnici JKP „Energana“ Sombor poseduju legitimacije, a prilikom intervencija u stanovima korisnika obavezni su da ispune nalog koji predstavlja dokaz o saglasnosti korisnika za ulazak u stambeni prostor. Molimo korisnike da ovaj obrazac potpišu i zadrže jedan primerak. Intervencija se sprovodi na osnovu poziva korisnika, pri čemu su korisnici uvek u obavezi da kupe potreban materijal za ugradnju, a naši radnici će uslugu izvršiti u sklopu troškova održavanja daljinskog sistema grejanja.
Želja JKP „Energana“ Sombor je da uz pomoć naloga i službenih legitimacija podigne kvalitet svojih usluga. Ovim putem ponovo apelujemo da građani izmiruju svoje obaveze na vreme kako ne bi ušli u proces izvršenja. Ukoliko niste u mogućnosti da izmirite svoju obavezu u celosti, a imate veliki dug prema JKP „Energana“ Sombor, dođite u upravnu zgradu kako bi dogovorili reprogram duga. Zahvaljujemo se korisnicima koji redovno izmiruju svoje račune i time omogućavaju nesmetano funkcionisanje grejnog sistema – izjavio je direktor JKP „Energana“ Sombor Aleksandar Čorak.
Piše: redakcija