Na osnovu Zaključka Vlade Republike Srbije Gradska uprava grada Sombora od 19. marta obustavlja rad sa strankama putem neposrednog kontakta.
Poslovi koji su se do sada obavljali neposrednim kontaktom između stranaka i zaposlenih u službenim prostorijama organa i u Uslužnom centru (zgrada „Županija“) nastaviće da se obavljaju putem sledećih vidova komunikacije:
- u cilju regulisanja svojih prava i obaveza građani i privreda se mogu obratiti na propisanom obrascu putem pisane ili elektronske pošte, ili telefonskim putem
- obrasci zahteva su dostupni na linku https://www.sombor.rs/usluge/obrasci-i-formulari/
- podnesci građana u pisanom obliku će se preuzimati u rad i kada nisu podneti na propisanim obrascima
- mejl adrese i brojevi telefona nadležnih odeljenja Gradske uprave grada Sombora su dostupni ovde
- kontakti organa grada su dostupni ovde https://www.sombor.rs/kontakt/
- komunalni i drugi problemi u nadležnosti Gradske uprave grada Sombora se mogu prijaviti inspekciji i komunalnoj policiji i putem aplikacije „Prijavi komunalni problem“ – prijavi.rs
- građani mogu elektronskim putem da naruče izvode iz matičnih knjiga i uverenje o državljanstvu putem linka https://www.sombor.rs/usluge/virtuelni-maticar-naricivanje-izvoda/ i isti će im stići na kućnu adresu
Rad sa strankama putem neposrednog kontakta biće nastavljen kada se oglasi prestank vanrednog stanja.
Poslovi informisanja i odnosa sa javnošću