Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Obustavljen rad sa strankama putem neposrednog kontakta

Na osnovu Zaključka Vlade Republike Srbije Gradska uprava grada Sombora od 19. marta obustavlja rad sa strankama putem neposrednog kontakta.

Poslovi koji su se do sada obavljali neposrednim kontaktom između stranaka i zaposlenih u službenim prostorijama organa i u Uslužnom  centru (zgrada „Županija“) nastaviće da se obavljaju putem sledećih vidova komunikacije:

  • u cilju regulisanja svojih prava i obaveza građani i privreda se mogu obratiti  na propisanom obrascu putem pisane ili elektronske pošte, ili telefonskim putem
  • obrasci zahteva su dostupni na linku https://www.sombor.rs/usluge/obrasci-i-formulari/
  • podnesci građana u pisanom obliku će se preuzimati u rad i kada nisu podneti na propisanim obrascima
  • mejl adrese i brojevi telefona nadležnih odeljenja Gradske uprave grada Sombora su dostupni ovde
  • kontakti organa grada su dostupni ovde https://www.sombor.rs/kontakt/
  • komunalni i drugi problemi u nadležnosti Gradske uprave grada Sombora se mogu prijaviti inspekciji i komunalnoj policiji i putem aplikacije „Prijavi komunalni problem“ – prijavi.rs
  • građani mogu elektronskim putem da naruče izvode iz matičnih knjiga i uverenje o državljanstvu putem linka https://www.sombor.rs/usluge/virtuelni-maticar-naricivanje-izvoda/ i isti će im stići na kućnu adresu

Rad sa strankama putem neposrednog kontakta biće nastavljen kada se oglasi prestank vanrednog stanja.

Poslovi informisanja i odnosa sa javnošću

Tagovi:
Pročitajte još: