U Velikoj skupštinskoj sali Gradske uprave Grada Sombora, danas je održana završna konferencija prekograničnog projekta „Baja-Sombor Tourism4All”.
Ovaj projekat je u prekograničnom području Baja-Sombor obezbedio lakši i bolji pristup različitim turističkim sadržajima za osobe sa invaliditetom, pre svega za osobe sa oštećenim vidom i sluhom, ali takođe i za osobe koje koriste kolica. U okviru projekta nabavljeno je nekoliko tipova vozila, koja će obezbediti bolju i veću dostupnost različitih lokacija za osobe sa invaliditetom, a poslednje od njih jeste mini-bus sa prilaznom rampom i dva mesta za osobe koje koriste kolica. Projekat je obuhvatio i organizovanje turističkih tura, kao i mobilnu aplikaciju sa ponudom turističkog sadržaja dva prekogranična regiona.
Ispred Grada Sombora prisutne je pozdravio gradonačelnik Antonio Ratković: „Želeo bih da se zahvalim svim učesnicima projekta, a naročito našim partnerima iz bratske Baje, sa kojima imamo višedecenijsku dobru saradnju, i izrazim očekivanje da ćemo i u budućem periodu umeti da prepoznamo prave potrebe svojih sugrađana i svoje sredine i u zajedničkim nastupima pred fondovima Evropske Unije ostvarivati sredstva za uspešnu realizaciju projekata kakav je bio i projekat Razvoj turizma bez barijera u prekograničnom području Baja-Sombor“.
Ispred Baje, gradonačelnica Klara Njijarti istakla je da su dva grada vekovima povezani i da imaju mogućnost da zajednički razviju svoje potencijale: „Ovakvi projekti nas povezuju i obavezuju da se zajednički borimo, da nastupamo zajedno i iskoristimo sve one prilike koje nam se pružaju u današnjim vremenima“.
Predsednik Udruženja slepih Sombor Slobodan Slavujević preneo je utiske članova ovog udruženja koji su uzeli učešće u projektu, a realizaciju projektnih aktivnosti u regionu Baje predstavio je zamenik gradonačelnice Peter Sel i deo aktivnosti koji je realizovan na teritoriji Sombora predstavila je članica Gradskog veća Antonija Nađ Kosanović.
Projekat je sproveden u okviru Interreg-IPA Programa prekogranične saradnje Mađarska -Srbija.