Moderno doba sa sobom je donelo brojne izazove, od kojih je jedan od najvećih onaj – kako uskladiti posao, brojne obaveze, vođenje domaćinstva i odgajanje dece. Vreme koje roditeljima, pored redovnih i pratećih poslova, ostaje za bavljenje decom, veoma je kratko, pa je Udruženje za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim osobama „Plava ptica“ došlo na ideju da razvije onlajn platformu, putem koje će, građanima opštine Kula, na jednom mestu biti dostupni svi pružaoci brojnih usluga, kojima se olakšava funkcionisanje porodica.
Bilo da je u pitanju uređenje domaćinstva, košenje, popravke, održavanje kuće i okućnice, čišćenje, kuvanje, čuvanje dece ili držanje privatnih časova deci, na onlajn platformi koju razvija „Plava ptica“ biće, na nekoliko klikova, dostupni podaci o svim relevantnim pružaocima ovih usluga sa teritorije kulske opštine.
Direktor „Plave ptice“, Marko Košutić, prilikom najave početka rada servisa, istakao je da će korišćenje platforme biti potpuno besplatno za sve korisnike, kako za one koji pružaju usluge, tako i za one koji ih potražuju. Pre samog pristupa i oglašavanja pružalaca usluga platformi, oni će proći proces selekcije u prostorijama „Plave ptice“ i to će značiti njihovu registraciju na onlajn servis.
Onima koji požele da zatraže neku uslugu putem onlajn servisa, biće dostupni svi važni podaci o pružaocima usluga – od delatnosti kojom se bave, preko imena, prezimena, broja telefona, a biće omogućeno i ostavljanje recenzija, odnosno ocenjivanje usluge nakon realizacije. Dakle, posetiocima onlajn servisa biće dostupan, uslovno rečeno, katalog dostupnih usluga i ljudi koji te usluge pružaju.
Ovo će omogućiti svim mnogodetnim porodicama, i roditeljima koji rade jedan ili više poslova, da svoje slobodno vreme provedu sa svojom decom, te da deca kvalitetnije i zdravije odrastaju, a da roditelji budu rasterećeniji i opušteniji u vaspitavanju svojih potomaka.
Ovaj svojevrsni posrednički servis predstavlja inovativnu stvar u ovoj lokalnoj zajednici. Budući da se ovakve usluge, koje će na servisu biti objedinjene i dostupne svima, već godinama unazad nude samo putem „Fejsbuk“ platforme, sada će Kuljanima, kao i ljudima iz svih naseljenih mesta ove opštine, biti vidljivije i pristupačnije. Svakako, servis je omišljen na obostranu korist pružalaca i primalaca usluge, a sve u službi kvalitetnijeg razvoja lokalne zajednice, ali i društva u celini. Ideja vodilja, svakako, bila je opšti napredak i olakšavanje života svim sugrađanima, pa se od ove platforme u budućnosti očekuje mnogo.
OVAJ PROJEKAT JE SUFINANSIRAN IZ BUDŽETA OPŠTINE KULA. STAVOVI IZNETI U PODRŽANOM MEDIJSKOM PROJEKTU NUŽNO NE IZRAŽAVAJU STAVOVE ORGANA KOJI JE DODELIO SREDSTVA.