Na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama, prodavci ili prevaranti se često oglašavaju različitim proizvodima. Međutim, kada kupci plate za ove proizvode, komunikacija se naglo prekida. Nažalost, u ovakvim situacijama, naručeni i plaćeni proizvodi se nikada ne isporučuju. Ovi prevareni kupci se suočavaju sa gubitkom novca. Ponekad je reč o mobilnim uređajima, odeći, obući, ali i većim predmetima poput traktora ili čak Poršea koji se naručuju i plaćaju preko interneta.
Nedavno istraživanje Lloids Banking Group u Velikoj Britaniji pokazuje da su društvene mreže poput Facebooka i Instagrama „Divlji zapad za prevare“. Čak dve trećine lažnih aktivnosti odvija se upravo na ovim platformama. Istraživanje je istaklo da je jedan od ključnih problema to što korisnici teško razlikuju prave korisničke profile od lažnih profila koji se koriste za reklamiranje lažnih proizvoda, što ih čini lakim metama za prevarante.
Prema istom istraživanju, u Velikoj Britaniji svakih sedam minuta postoji prevara na Fejsbuku i Instagramu, a ukupna šteta je oko 500.000 funti svake nedelje. Proizvodi koje prevaranti najčešće lažno oglašavaju i prodaju uključuju odeću, konzole za video igre, pametne telefone itd.
Lloids Banking Group pozvala je Met, kao i druge tehnološke kompanije, da preuzmu odgovornost i učestvuju u obeštećenju žrtvama prevare. Ovaj prenos odgovornosti na Metu i traženje od Zakerbergove kompanije da učestvuje u nadoknadi troškova predstavlja dodatno zaoštravanje odnosa između britanskih banaka i tehnoloških kompanija, komentariše se na stranici Tech Times.