Kompanija Snap je objavila da je njihov TikTok konkurent, Spotlight, već stigao do 100 miliona korisnika u januaru 2021. godine, samo dva meseca pošto je pokrenut.
TikTok i dalje ima priličnu prednost u odnosu na Spotlight (koji se nalazi u okviru taba na Snapchat-u) jer je objavio da je u junu 2020. godine samo u SAD imao 100 miliona korisnika mesečno, a prema nekim naznakama, i dalje rastu.
S druge strane, iz Instagrama ne stižu dobre vesti jer je jedan od menadžera objavio da “još nije zadovoljan” sa Reels-om, kratkom video formom, koja je upravo kao konkurent TikToku napravljena, prenosi portal The Verge.
Snap je takođe uložio prilično novca kako bi pokrenuo svoju Spotlight uslugu, pa je tako kompanija obećala da će dati milion dolara dnevno kreatorima sadržaja, više od mesec dana, sve u cilju kako bi privukla ljude da postavljaju što više autentičnog sadržaja.
Ta taktika izgleda da je imala uspeha, jer se sada na platformu “ubacuje” u proseku 175.000 videa dnevno. Snap sada ima sveukupno više od 265 miliona dnevnih korisnika, što je povećanje od 16 miliona korisnika, u odnosu na 249 miliona u prošlom tromesečju, prenosi PC Press.
Preuzeto: telegraf.rs