Škoda se izdvojila kao vodeći brend, sa impresivnih 4.026 prodatih vozila. Model Octavia posebno se izdvaja kao favorit među kupcima.
Analiza prodajnih lista otkriva da se tržište automobila u Srbiji raspoređuje ovako:
Škoda – 4.026 prodatih vozila
Toyota – 1.531 prodatih vozila
Hyundai – 1.390 prodatih vozila
Volkswagen – 1.321 prodatih vozila
Dacia – 1.207 prodatih vozila
Renault – 1.176 prodatih vozila
Kia – 1.022 prodatih vozila
BMW – 903 prodata vozila
Audi – 844 prodata vozila
Opel – 698 prodatih vozila
Mercedes – 685 prodatih vozila
Ostali – 4.380 prodatih vozila
Iako je prodaja novih automobila u porastu za 6 odsto u odnosu na prethodnu godinu, primećuje se smanjenje od 16 odsto u poređenju s periodom pre pandemije. Ovo ukazuje na globalne ekonomske izazove koji i dalje utiču na tržišne trendove.
Zanimljivo je napomenuti da se veći deo prodaje odnosi na pravna lica, koja čine 69 odsto kupaca, dok su fizička lica u manjini sa 31 odsto. To ukazuje na pretežno poslovnu upotrebu novih vozila.
Kada su u pitanju najprodavaniji modeli automobila u Srbiji, građani su izabrali sledeće favorite:
Škoda Octavia
Škoda Scala
Toyota Corolla
Škoda Superb
Škoda Kamiq.