Ovsena kaša za doručak

Doručak je najvažniji obrok u toku dana. Mnogi stručnjaci preporučuju konzumiranje voća i ostalih zdravih namirnica za doručak. Ovsenu kašu vam preporučujemo za doručak svakog jutra, a promene na telu će biti vidljive. Ovsena kaša je puna vitamina E i B1, antioksidanata, fosfora, magnezijuma, molibdena… Četvrtina porcije ovsene kaše sadrži dnevnu dozu mangana. Ukoliko budete konzumirali ovsenu kašu svaki dan ,sprečićete gojenje i prekomernu težinu, jer ona daje osećaj sitosti koji traje jako dugo. Imaćete lepšu kožu, jer sadrži E vitamin, glutamin koji regeneriše mišićno tkivo. Imaćete više energije jer ovsena kaša je izuzetno bogata ugljenim hidratima. Možete smanjiti holesterol, jer sadrži linolensku kiselinu i vlakna, smanjuje trigleciride i loš holesterol u krvi. Samim tim smanjićete rizik od srčanih oboljenja. Takođe, sadrži zdrave masti. Ovsene pahulje ili ovsena kaša trebaju da budu kvalitetni i prirodni, bez dodataka nezdravih dodataka.

Piše: Mirjana Đerić

Fotografija: ana.rs

Be the first to comment

Leave a Reply