Stanovnici Pitsburga imaju prilike da vide najviše političkih reklama od svih gradova u SAD, pokazuju najnoviji podaci marketinške firme AdImpakt.
Tako je jedno prosečno domaćinstvo u Pitsburgu ove godine videlo čak oko 2.300 političkih reklama, prenela je agencija Blumberg.
Dok su gledaoci non stop izloženi reklamnoj političkoj kampanji, za to vreme stanice naplaćuju astronomske iznose za emitovanje reklama, pa je, na primer, lokalni ogranak tv mreže ABC za jednu reklamnu poruku od 30 sekundi naplatio 150.000 dolara.
Pitsburg ima veliki značaj jer se nalazi u Pensilvaniji, jednoj od “kolebljivih” država koje bi mogle da odluče ishod predstojećih predsedničkih izbora.
Ovaj grad je, međutim, jedinstven i po tome što njegovi stanovnici najviše gledaju televiziju u SAD, u proseku čak šest sati dnevno, pokazuju podaci iz izveštaja firme Nilsen Insajt za 2023.
Neki od lokalnih stanovnika, ipak, smatraju da su političke reklame izmakle kontroli, i da je zbog njih postalo teško gledati tv.
Nije mnogo drugačije ni u ostalim “neodlučnim” državama koje mogu da odluče o pobedniku izbora.
Drugo najveće tržište za politički marketing posle Pitsburga je grad Vilks Bar Skrenton u Pensilvaniji, dok je Filadelfija takođe u vrhu.