Naša reprezentacija privukla je simpatije čitavog sveta.
Košarkaška reprezentacija Srbije svojim dosadašnjim nastupom u Kini na Mundobasketu potpuno je zaludela ljubitelje ove igre širom sveta, što se vidi po rang listama, kladionicama, ali i društvenim mrežamana kojima smo među najpopularnijima.
Tako je barem sudeći po zvaničnom “heštegu” #_GotTheGame, tj. #SerbiaGotTheGame, koji se posle prve nedelje nalazi na drugom mestu o popularnosti u svetu, i to, odmah iza Sjedinjenih Američkih Država, koji su naročito zbog NBA lige i NBA igrača poznati širom planete.
Zanimljivo je i to da je od početka prvenstva, dakle, za samo nedleju dana, objavljeno oko 8.2 milijarde postova sa ovim heštegovima i da je Srbija u žestokoj konkurenciji iza sebe ostavila redom ostale učesnike Mundobasketa: Kinu, Japan, Grčku, Australiju, Francusku, Filipne, Brazil i Italiju.
Da podsetimo, sledeći meč na prvenstvu Srbija igra sa Španijom u nedelju od 14.30
Pogledajte video snimljen ultra-širokougaonom kamerom na Motoroli One Action na kojem Srbi cepaju mrežice u hali u Vuhanu.
blob:https://www.telegraf.rs/8afc2906-0f0a-40d7-9ec7-26d62ae0d22b
Preuzeto: telegraf.rs