Plastične kese povučene iz prodaje u svim dm drogerijama u zemlji

Kompanija dm se među prvima u Srbiji odlučila da potpuno povuče plastične kese iz prodaje.

Odluka o potpunom povlačenju plastičnih ambalažnih kesa u svim dm drogerijama u zemlji stupila je na snagu 14. oktobra, a kompanija će nastaviti da nudi ekološke alternative kao što su papirne kese, trajne torbe i dm pamučne trajne torbe. Ekološki osvešćeni kupci podržali su ovu odluku kompanije, a dm je pripremio velike popuste na proizvode u okviru aktuelne kampanje „OSVESTI SE!“

Kompanija dm se među prvima u Srbiji odlučila da potpuno povuče plastične kese iz prodaje sa ciljem da utiče na očuvanje životne sredine u zajednici u kojoj posluje. Kako ističu iz kompanije, ova odluka deo je opšteg strateškog pravca dm-a koji nastoji da u svim segmentima poslovanja deluje društveno odgovorno, stoga i teži da motiviše kupce da pri kupovini upotrebljavaju sopstvene torbe za višekratnu upotrebu u cilju promocije održivog načina života.

Lohas povlačenje kesa, DM

Foto: Promo/DM Drogerie

Još u junu 2012. godine dm je kupcima ponudio ekološki prihvatljivo rešenje, dm pamučnu trajnu torbu. Kupovinom ovih torbi kupci dobijaju doživotnu garanciju koja podrazumeva da, ukoliko se postojeća torba ošteti ili pocepa, mogu je besplatno zameniti novom u svakoj dm drogeriji. Pored toga, kompanija dm je 1. novembra 2018. uvela naplatu malih recikliranih kesa, a novac od njihove prodaje je usmerila na veliki ekološki projekat.

Ukidanje plastičnih kesa nastavak je višegodišnjeg prilagođavanja kompanije principima održivog razvoja i nastojanja dm-a da na svakom koraku edukuje kupce i širu javnost o značaju odgovorne kupovine. Tim povodom, dm se opredelio za trajnu poslovnu orijentaciju LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) koja ima za cilj da mladoj urbanoj populaciji približi savesno konzumiranje proizvoda i održivost u pogledu ishrane, lepote i održavanja domaćinstva. Kompanija je tako formirala čitavu paletu proizvoda koji predstavljaju odgovarajuće ekološke alternative proizvodima koje svakodnevno upotrebljavamo – od potpuno organskog asortimana hrane i prirodne kozmetike koja zadovoljava sve ekološke standarde i od 2014. godine ova kozmetika ne sadrži mikroplastiku.

Lohas sapun povlačenje kesa, DM

Foto: Promo/DM Drogerie

Ovi proizvodi deo su aktuelne kampanje „OSVESTI SE!“ u okviru koje do 31. oktobra 2019. godine u svim dm drogerijama u zemlji kupce očekuju popusti do 30 posto na svu alverde sertifikovanu prirodnu šminku i kozmetiku, kao i 20 posto popusta na određene proizvode iz dmBio asortimana.

Lohas maskara povlačenje kesa, DM

Foto: Promo/DM Drogerie

S obzirom na to da živimo u vremenu kada se proizvodi tretiraju različitim veštačkim materijama i tehnologijama, koje ne samo da uništavaju njihov kvalitet, već utiču i na  odumiranje prirode i živog sveta, kompanija dm uvidela je neophodnost promena potrošačkih navika kupaca, kao i promena u samoj proizvodnji. Polazeći od toga, dm nastoji da služi kao primer pojedincima, ali i ostalim kompanijama, sa ciljem zajedničkog delovanja i širenja svesti o pitanju sopstvenog doma, ali i okoline, koju delimo i koju treba da očuvamo za buduće generacije.

Preuzeto: telegraf.rs/PR

Be the first to comment

Leave a Reply