Kompanija Google je najavila da plave kvačice stižu na Gmail. Iako vam je verovatno dosta gledanja ove ikonice za verifikaciju na platformama kao što su Twitter, Facebook i Instagram, plave kvačice na Gmail-u će zapravo biti korisne, jer će vam pomoći da razaznate između prevara i proverenih mejlova poznatih brendova.
Plave kvačice ćete automatski moći da vidite u svom sandučetu već ovih dana ukoliko ste dobili mejl od neke kompanije koja koristi BIMI (Brand Indicators for Message Identification) funkciju. Korišćenje BIMI funkcije zahteva od pošiljalaca primenu snažne autentifikacije i verifikacija logotipa brenda. Ovo omogućava kompanijama da prikažu svoj logo kao sliku avatara u mejlovima, pored svog imena i adrese.
Korisnici Gmail servisa će sada videti kvačicu pored imena pošiljalaca koji su usvojili BIMI, što im dodatno pomaže da identifikuju legitimne mejlove i izbegnu phishing napad ili prevaru.
Google kaže da snažna autentifikacija pomaže korisnicima i sigurnosnim sistemima da identifikuju i zaustave neželjenu poštu, istovremeno omogućavajući pošiljaocima da iskoriste poverenje u njihov brend.
Plave Gmail kvačice su već počele da se primenjuju, a ukoliko ih još uvek ne vidite, Google kaže da ćete sačekati najviše tri dana.