Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede saopštilo je danas da je u prethodnom periodu primećena povećana frekvencija poziva na telefonskim linijama njihovih kontakt centara i da poljoprivrednici ukoliko ne mogu odmah da dobiju informaciju tim putem, imaju na raspolaganju i druge kanale komunikacije.
Pored telefonskih linija kontakt centra Uprave za agrarna plaćanja (i eAgrara), kao i Info centra Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, korisnicima je omogućeno da neophodne informacije dobiju i putem kontakt forme koja se nalazi na zvaničnim veb prezentacijama Uprave za agrarna plaćanja na adresi https://uap.gov.rs/#kontakt i na zvaničnoj veb prezentaciji eAgrar-a na adresi https://eagrar.gov.rs .
Dodaje se da poljoprivredni proizvođači, elektronski upit mogu poslati i na imejl adrese: uap.callcentar@minpolj.gov.rs, uap.kontaktcentar@minpolj.gov.rs i office@minpolj.gov.rs ili putem društvenih mreža (Instagram i Fejsbuk) Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Uprave za agrarna plaćanja.
“Razumemo važnost vaših pitanja i potrebu za informacijama i Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Uprava za agrarna plaćanja nastoje da svi upiti budu realizovani u najkraćem mogućem vremenskom periodu”, navodi se u obaveštenju.