JP Pošta Srbije raspisala je tender za izradu TV spotova koji će promovisati njihovu novu aplikaciju za komunikaciju sa korisnicima. Za jedan duži i dva kraća reklamna spota, koji će biti posvećeni predstavljanju Poštine nove aplikacije, predviđena vrednost nabavke je 7,6 miliona dinara, odnosno oko 65.000 EUR.
Prema informacijama iz tenderske dokumentacije, nova aplikacija Pošte Srbije ima za cilj da zameni dosadašnje načine komunikacije sa korisnicima, pružajući im potpuno bezbednu platformu koja će ih zaštititi od sve učestalijih lažnih SMS poruka, vajber poruka i mejlova.
Komunikacija Pošte Srbije sa korisnicima će se ubuduće odvijati isključivo putem ove aplikacije, koja će, pored već postojećih funkcionalnosti, potencijalno sadržati i opciju za izmirenje svih obaveza prema državi, poput plaćanja poreza, računa za struju i vodu, kao i računa za komunalne usluge, te obavljanje drugih plaćanja.
Nova aplikacija biće, kako se navodi, besplatna i dostupna svim korisnicima android i iOS operativnih sistema.
U cilju promocije ove buduće aplikacije, Pošta Srbije preko tendera planira da naruči izradu reklamnog TV spota u dužini od 30 sekundi, kao i dve reklamne animacije – TV spot 2 i TV spot 3, u dužini od minimalno 15, do maksimalno 60 sekundi.
Rok za prijavu na tender je 15. april, a detaljnije pogledajte OVDE.