Pošta Srbije detektovala je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Kako je navedeno na sajtu Pošte, SMS poruka sadrži link ka stranici koja nije u vlasništvu JP Pošta Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
– Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima Srbije da JP Pošta Srbije nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih – ističe se.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije, ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP Pošta Srbije, čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 sati i subotom i nedeljom od 8 do 15 sati.
– Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije – navedeno je.
Foto: Pixaba / niekverlaan
Preuzeto: eKapija