Indeksi potrošačkih cena definišu se kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju. Cene ovih proizvoda i usluga u martu 2017. godine, u odnosu na februar 2017. godine, u proseku su više za 0,2%. Potrošačke cene u martu 2017. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su 3,6%, dok su u poređenju sa decembrom 2016. godine, povećane 2,4%.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje, u martu 2017. godine, u odnosu na prethodni mesec, rast cena je zabeležen u grupama Komunikacije (4,4%), Zdravstvo i Obrazovanje (za po 0,4%), Nameštaj, pokućstvo i tekuće održavanje stana (0,3%), kao i u grupama Hrana i bezalkoholna pića, Transport, Alkoholna pića i duvan i Restorani i hoteli (za po 0,1%). Pad cena zabeležen je u grupama Rekreacija i kultura (-1,0%), Odeća i obuća (-0,6%) i u grupi Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva (-0,2%).
Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.