Svi koji su dovoljno stari da pamte Jugoslaviju, dobro se sećaju bicikala marke Rog, koje su krasili sportski parametri, kao i posebno popularnog modela poni, pogodnog za gradsku vožnju.
Nestankom “Juge”, prestali su u Srbiju da stižu i bicikli tog slovenačkog proizvođača, ali se na ulicama još mogu videti kao polovnjaci, jer im je jedna od karakteristika dugovečnost.
U međuvremenu su se desile brojne promene i u “deželi”, što je ostavilo traga i u kompaniji Rog, koja se 2017. godine vratila u velikom stilu. Ove godine obeležavaju vek i po postojanja, jer je 1871. godine u predgrađu Ljubljane osnovano preduzeće Rog, gde je pre sedam decenija počela proizvodnja bicikala.
Za povratak modela poni na ulice u Srbiji zasluge pripadaju bečejskoj firmi Oceans-i group, koja je dobila ekskluzivno pravo uvoza ponija za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Crnu Goru.
– Sve se spontano desilo. Naš glavni posao je uvoz cveća iz Slovenije, konkretno orhideja. Tokom poseta Sloveniji upoznao sam mnoge poslovne ljude, pa tako i kolege iz Roga i prihvatio njihovu ponudu da ih ekskluzivno zastupam u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Tako se pet originalnih modela poni mogu nabaviti samo preko naše firme, a već ih je tridesetak širom Srbije. Uvek imam na lageru nekoliko komada i zainteresovani brzo mogu doći do svog novog ljubimca – kaže vlasnik firme Oceans-i group Dejan Ivanović.
Bicikli su upakovani u kutije teške 14 kilograma i isporučuju se na kućnu adresu. Potrebno je samo staviti i zavrnuti korman i pedale, sve ostalo je spremno za vožnju, čak su i gume napumpane. Novi poni ima kožna sedala, moderno je dizajniran, a može se sklopiti tako da se smesti u gepek automobila, autobusa ili voza i, po dolasku na željenu destinaciju, koristi za vožnju u prirodi.
Prepoznatljiv kvalitet nosi i svoju cenu. Sa uračunatom carinom novi poni košta od 430 do 450 EUR, ali, kao što se bečejski zastupnik već uverio, to nije prepreka za ljubitelje ovog legendarnog dvotočkaša.
Preuzeto: eKapija