Regulatorna agencija AGCM izrazila je zabrinutost da prakse Booking.com-a u okviru njihovog programa Preferred Partner mogu negativno uticati na tržišnu konkurenciju u Italiji, posebno u sektoru online rezervacija hotela. Smatra se da takve prakse štete konkurentskim online turističkim agencijama, smanjujući dostupnost smeštaja i dovodeći do većih cena i manje opcija za krajnje korisnike.
Italijanska finansijska policija, Guardia di Finanza, izvršila je pretrage u prostorijama Booking.com-a u Italiji kao deo ove istrage.
„U potpunosti sarađujemo sa Guardia di Finanza i italijanskim organom za zaštitu konkurencije koji su juče posetili naše kancelarije u Italiji“, rekao je portparol Booking.com-a.
„Iako ćemo raditi sa vlastima, apsolutno verujemo da zabrinutosti oko konkurencije treba rešavati direktno sa EU, u skladu sa njihovim trenutnim regulatornim predlozima – a ne dodatno na osnovu zemlje po zemlje“, dodala je portparolka kompanije.