Search
Close this search box.

Rad sa strankama putem pošte, mejla i telefona; rokovi u upravnom postupku pomereni nakon prestanka vanrednog stanja

Ispred štaba za vanredne situacije opštine Apatin, nakon jutrašnjeg sastanka, medije je o aktuelnostima koje su na snazi informisao načelnik opštinske uprave Mane Škorić.
Podsećam građane da je Vlada Republike Srbije nakon proglašenja vanrednog stanja donela Zaključak kojim se obustavlja rad sa strankama putem neposrednog kontakta. S tim u vezi, na sajtu opštine Apatin je postavljeno saopštenje u kom se vidi način komunikacije sa opštinskom upravom, a to je putem pošte, mejl adresa i telefona. Zahtevi se primaju redovno, razlika je samo što nema neposrednog kontakta sa građanima, a sve u cilju sprečavanja širenja poznatog virusa. – rekao je Škorić
Načelnik opštinske uprave je dodao da se prijave smrtnih slučajeva odvijaju kod matičara u opštinskoj upravi, ali uz prethodno najavljivanje putem telefona kako bi se na bezbedan način ostvarila komunikacija između stranke i matičara.
Vlada Republike Srbije donela je i Uredbu o upravnom postupku kojim je definisano da stranke koje su u postupku ne mogu da trpe posledice zbog propuštanja određenih rokova. Istom Uredbom je propisano da ti rokovi počinju da teku tek nakon prestanka vanrednog stanja u Republici Srbiji. – poručio je načelnik opštinske uprave.

Tagovi:
Pročitajte još: