Indeksi potrošačkih cena definišu se kao mera prosečne promene maloprodajnih cena robe i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju.
Cene ovih proizvoda i usluga u februaru 2017. godine, u odnosu na januar 2017. godine, u proseku su više za 0,7%. Potrošačke cene u februaru 2017. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su 3,2%, dok su u poređenju sa decembrom 2016. godine, povećane 2,2%.
Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga klasifikovanih prema nameni potrošnje, u februaru 2017. godine, u odnosu na prethodni mesec, rast cena je zabeležen u grupama Hrana i bezalkoholna pića (1,6%), Stan, voda, električna energija, gas i druga goriva (1,3%), Transport (1,2%), Alkoholna pića i duvan (0,5%), Restorani i hoteli (0,3%) i Obrazovanje (0,1%).
Pad cena zabeležen je u grupama Odeća i obuća (-2,2%), Rekreacija i kultura (-0,6%), Komunikacije (-0,3%) i Zdravstvo (-0,1%).
Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.