Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Regresiranje troškova putovanja za studente iz Odžaka

Opština Odžaci raspisuje oglas za  regresiranje dela troškova prevoza studenata u međumesnom saobraćaju za nastavnu 2020/2021. godinu

USLOVI:

1.            Da ima prebivalište na teritoriji opštine Odžaci

2.            Da svakodnevno putuju na međugradskoj, međumesnoj relaciji od mesta stanovanja do mesta ustanove visokog obrazovanja (da nisu korisnici usluge domskog smeštaja i da ne stanuju u privatnom smeštaju)

3.            Da se školuju na teret budžeta

4.            Da prvi put upisuju godinu studija

5.            Da nisu korisnici studentskih stipendija i kredita od nadležnih ministarstava, Vlade Republike Srbije, nadležnih pokrajinskih organa APB, lokalnih samouprava, Republičkog fonda za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka, Fonda za stipendiranje darovitih studenata Univerziteta u Novom Sadu i drugih institucija, fondova i fondacija.

POTREBNA DOKUMENTA:

Uz Zahtev za priznavanje prava na regresiranje putnih troškova, studenti  prilažu i sledeće:

1.            Fotokopiju očitane lične karte;

2.            Fotokopiju indeksa (prva, druga strana i strana na kojoj je upisan poslednji semestar);

3.            Uverenje sa fakulteta – dokaz da se školuje na teret budžeta, da prvi put upisuje određenu godinu studija i da nije korisnik studentskih stipendija i kredita;

4.            Uverenje službe studentskih domova da ne koriste usluge smeštaja;

5.            Izjavu da svakodnevno putuje od mesta stanovanja do ustanove visokog obrazovanja;

6.            Overenu izjavu o zajedničkom domaćinstvu

7.            Fotokopiju tekućeg računa

8.            Ukoliko student svakodnevno putuje na relaciji dužoj od 100 km u jednom pravcu, neophodno je da se prilikom konkurisanja dostavi kopija mesečne karte na ime studenta za navedenu relaciju.

OGLAS JE OTVOREN OD 16.11.2020. do 30.11.2020.

Oglas objaviti na oglasnoj tabli svih mesnih kancelarija, srednjih škola (Gimnazija i Tehnička škola) i preko

Podnošenje i prijem dokumentacije počinje 16.11.2020. godine.

Zahtevi se predaju na šalteru broj 6 Uslužnog centra Opštinske uprave opštine Odžaci.

Neblagovremeni i nepotpuni zahtevi, neće se razmatrati.

Za sve dodatne informacije obratiti se na broj telefona 025/466-032.

Tagovi:
Pročitajte još: