Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je da građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu.
Prigovori mogu da se upute i pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi. Iako su prvo saopštili da je rok za prigovore samo osam dana, iz EPS-a kažu da se primedbe mogu podneti bez obzira kada su građani dobili svoje račune.
Na svakom računu, kako se navodi, naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.
– Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar. Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja – piše u saopštenju JP EPS.
EPS naglašava i da je u toku unutrašnja kontrola sprovodjenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.