Ted Sarandos je potvrdio da će kompanija uvesti jeftiniji nivo pretplate sa reklamama.
Uprkos snažnom uverenju generalnog direktora Rida Hejstingsa da Netflix ne mora da kompromituje svoju uslugu reklamama, striming gigant će navodno uskoro pokrenuti jeftiniji nivo pretplate sa reklamama.
Prvi put smo čuli za predstojeći paket sa reklamama pre dva meseca, ali Netflix tada nije potvrdio glasine. Međutim, u nedavnom nastupu na reklamnom festivalu Cannes Lions, ko-izvršni direktor Ted Sarandos je potvrdio glasine i rekao da će kompanija uskoro uvesti pristupačniji plan pretplate, kako bi privukla nove kupce.
Ostavili smo veliki segment kupaca van stola, a to su ljudi koji kažu – hej, Netflix je preskup za mene i ne smetaju mi reklame”, rekao je Sarandos, a prenosi The Holywood Reporter.
Ako vas vesti o uvođenju reklama brinu, biće vam drago da znate da ih Netflix neće uvesti svima. Prikazivanje reklama će biti ograničeno isključivo na korisnike koji se odluče za novi plan pretplate. Pored potvrde o jeftinijem paketu, Sarandos je takođe otkrio da je Netflix trenutno u pregovorima sa potencijalnim partnerima koji će se reklamirati na platformi.
Nažalost, Netflix tek treba da otkrije kada uvodi jeftiniju pretplatu. Prethodni izveštaji su sugerisali da bi se to moglo desiti do kraja ove godine, ali moraćemo da sačekamo i vidimo kako će se stvari odvijati.
Netflix je nedavno prijavio pad svoje pretplatničke baze, prvi put u poslednjih deset godina. Kompanija je izgubila oko 200.000 korisnika samo u prvom kvartalu 2022. godine, a novi nivo pretplate je deo njenog nastojanja da dovede nove pretplatnike na platformu.
Preuzeto: smartlife.mondo.rs
Foto: Pexels