Sanacija kvara u šahti potrošača

Kako smo poslednjih dana suočeni sa niskim temperaturama, učestale su prijave curenja na ventilima u šahtama potrošača koje su neadekvatno održavane. Tokom današnjeg dana terenska ekipa JKP “Vodokanal”-a sanirala je kvar ove vrste u Žarkovcu, na prijemnoj stanici za mleko.

Ovom prilikom želimo da apelujemo na potrošače da prilikom uočavanja kvara, vode računa na kom delu instalacija je uočeno curenje. Ukoliko se kvar dogodi na vodomeru ili ventilima u vodovodnoj šahti, za čije održavanje je zadužen JKP “Vodokanal”, potrošači su dužni da nas pozovu na dežurni telefon 025/464-224 i prijave kvar, kako bi terenske ekipe u što kraćem roku došle i otklonile kvar. Međutim, ukoliko se kvar nalazi na kućnim instalacijama, za čije održavanje su zaduženi sami vlasnici objekata, potrošači treba da pozovu svog vodoinstalatera koji će sanirati isti.

Piše: redakcija

Be the first to comment

Leave a Reply