U Beogradu se u periodu od 21. – 24. februara održao 41. Međunarodni sajam turizma na kojem je tradicionalno učestvovala i Turistička organizacija grada Sombora usklopu svog štanda zajedno sa svojim brojnim partnerima.
- izdanje Međunarodnog beogradskog sajma turizma ove godine opravdalo je epitet najuspešnijeg i najvećeg turističkog događaja u regionu za sve učesnike i posetioce. Uz prateće manifestacije: 10. Međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“, događaj je pružio najbolji uvid u trenutno stanje u oblasti turizma, hotelijerstva i ugostiteljstva, i otvorio nove perspektive u razvoju turističke privrede. Uz uvođenje značajnih novina u domenu poslovne posete, sajam je napravio iskorak i podstakao komunikaciju među izlagačima i poslovnim posetiocima.
U hali 4 Beogradskog sajma svoju turističku ponudu na svojim izlgačkim štandovima predstavile su turističke organizacije gradova i opština – Novi Sad, Bela Crkva, Pančevo, Kovačica, Kovin, Bačka Palanka, Vršac, Žabalj, Novi Bečej, Zrenjanin, Bač, Bački Petrovac, Temerin, Sombor, Vrbas, Apatin, Titel, Odžaci, Bečej, Žitište, Subotica, a sada već tradicionalno zajednička ponuda opština iz Srema (Pećinci, Sremska Mitrovica, Šid, Beočin, Inđija, Stara Pazova, Sremski Karlovci) bila je predstavljena na štandu pod nazivom ‘’Divan je kićeni Srem’’.
Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“, u halama Beogradskog sajma turističku ponudu i smeštajne kapacitete, kulturu i običaje, vina i specijalitete, predstavilo je više od 650 direktnih izlagača i suizlagača iz 38 zemalja. Sa poslovnim gostima ukupno je bilo prisutno 40 država. Zajedno, na sve četiri manifestacije je učestvovalo preko 900 izlagača i 64.619 posetilaca.
Značaj sajma za ekonomiju i srpsku privredu potvrđen je aktivnim učešćem Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, Vladinih nadležnih institucija i drugih organizacija.
Ovogodišnji sajam otvorio je potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, uz izlaganje izuzetno pozitivne statistike i deviznog priliva u oblasti turizma. Ljajić je rekao da je 2018. bila rekordno uspešna turistička godina sa deviznim prilivom od turizma od 1,5 milijardi dolara i da je taj rezultat ostvaren dve godine ranije nego što je planirano Strategijom razvoja turizma i da je to najveća vrednost.
Sombor je predstavio sve svoje potencijale preko promotivnog materijala, lokalnih proizvoda i direktnog kontakta sa potencijalnim turistima i klijentima.
Izvor: TOGS
TOGS