Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Šest saveta da zaštitite Viber komunikaciju

Šest saveta da zaštitite Viber komunikaciju

Viber je najpopularnija aplikacija za dopisivanje u Srbiji, koja redovnim inovacijama i brojnim zaštitnim merama nastoji da pruži što bolje i sigurnije iskustvo. Pored raznih funkcija koje nudi, ova platforma svojim korisnicima daje veliku slobodu da sami biraju šta će deliti sa prijateljima, porodicom ili potpuno nepoznatim licima.

U nameri da komunikaciju održi na najvišem nivou organizovanosti, tim profesionalaca iz Rakuten Viber-a predložio je svoj izbor od 5 sigurnih i bezbednih funkcija koje će biti korisne svima, a ujedno sprečiti da ih nepoželjni pozivi i poruke remete u svakodnevici.

  1. Sakrijte prikaz statusa “Pregledano” i “Na mreži”: Viber vam omogućava da sakrijete vaš status pregleda poruka i trenutnog prisustva u aplikaciji. Prilagodite vidljivost ovih parametara unutar “Postavki” u aplikaciji – odlaskom u odeljak “Privatnost”.
  2. Ne izlažite vašu fotografiju pred korisnicima koji nisu među vašim kontaktima: U mogućnosti ste da učinite vašu profilnu fotografiju nevidljivom za druge korisnike aplikacije. Da biste ovo uradili, ugasite tu opciju u postavkama Privatnosti unutar Vibera: odeljak “Još” – “Postavke” – “Privatnost” – ugasite parameter “Prikaži svoju fotografiju”.
  3. Zahtevi za razmenu poruka: Pozivi za pridruživanje grupnim prepiskama ili kanalima od nepoznatih korisnika u Viberu automatski bivaju ubačeni u fasciklu Zahteva za razmenu poruka. Korisnik uvek može da “prihvati” poziv, posle čega se prepiska premešta unutar ekrana svih ostalih prepiski. Ova funkcija je omogućena kao početni standard u Viberu.
  4. Lista za blokiranje: Telefonski brojevi koji su blokirani u Viberu će se pojaviti u listi blokiranih korisnika. Blokirani ljudi neće moći da šalju poruke ili zovu korisnike, dodaju ih u grupe ili prate novosti u njihovom onlajn status i profilnim fotografijama. Korisnici mogu lako da pristupe ovoj listi u njihovim podešavanjima na Viberu kako bi eventualno deblokirali određeni telefonski broj.
  5. ID pozivaoca i automatska provera spema: Korisnicima je omogućeno da aktiviraju ID pozivaoca kako bi identifikovali moguće nepoželjne pozive na Android uređajima – i “Automatsku proveru spema” za poruke na iOS i Android uređajima. Obe funkcije pomažu korisnicima da lako prepoznaju komunikaciju naznačenu kao spemovanje, kako ne bi odgovarali pozivaocima i na sadržaj koji ih ne čini spokojnim. Opcije su dostupne pod odeljkom “Podešavanja” – “Pozivi i poruke”.
  6. Kontrolišite ko može da vas doda u Viber grupe: Korisnicima je omogućeno da ograniče profile i vrstu kontakata koji bi mogli da ih dodaju u grupe unošenjem promena u postavke privatnosti. Ova funkcija može biti aktivirana unutar aplikacije pri odeljku “Postavke” – “Privatnost” – “Kontrolišite ko vas može dodavati u grupe”.

Rakuten Viber-u je nedavno dodeljen Service Organization Control (SOC) 2 Type II sertifikat koji potvrđuje primenu rigoroznih bezbednosnih protokola sa ciljem pružanja bezbednosti, dostupnosti, poverljivosti i privatnosti korisničkih podataka. Ovo ostvarenje je prepoznato kao garancija za stvaranje i održavanje bezbednog i pouzdanog komunikacijskog okruženja za sve njene korisnike širom sveta.

Tagovi:
Pročitajte još: