Opština Kula ponovo pruža usluge sistema 48, putem kojeg se komunalni problemi građana brže i efikasnije rešavaju. Sistem nije funkcionisao tokom prethodnog meseca zbog tehničkih problema i unapređenja aplikacije. Sistem 48 sati omogućava građanima lakšu prijavu komunalnih problema, efikasnije rešavanje zahteva i dobijanje odgovora o statusu problema u roku od 48 sati.
Građanima je dovoljan samo jedan telefonski poziv, mail ili SMS, a odgovor o rešavanju njihovog problema službe javnih preduzeća ili opštinskih odeljenja moraju da daju najkasnije u roku od 48 sati, a isti se objavljuje na zvaničnom sajtu opštine Kula www.kula.rs.
Građani komunalni problem mogu prijaviti u Uslužnom centru, na telefon 725-666, putem SMS poruke na telefonski broj 066/33-66-99.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini Sistem 48 omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.
Izvor: kula.rs