Mediji u vlasništvu Dragana Šolaka, pre svih N1 i Nova S, vanredno su se potrudili da u predizbornoj kampanji isprodukuju što više sadržaja koji će ocrniti predsednika Srbije Aleksandra Vučića i vlast Srpske napredne stranke.
Da je predstavljanje Vučića i SNS u negativnom svetlu ovih dana glavni zadatak uređivačke politike medija Junajted grupe može se zaključiti i iz pozicije običnog gledaoca. Međutim, postoje i egzaktni podaci agencija koje se bave monitoringom. Jedna takva agencija analizirala je izveštavanja medija u predizbornoj kampanji i na osnovu toga se vidi namera Dragana Šolaka da utiče na javno mnjenje protiv Aleksandra Vučića, koristeći svoje medije kao platformu za najgore uvrede. Očigledno je da rezultate Aleksandra Vučića nije moguće osporiti, pa se pribegava nekim nečasnim radnjama, koje su daleko od profesionalnog, nepristrasnog i objektivnog izveštavanja. Najefikasnije sredstvo protiv istine je u ovom slučaju laž, a najefikasnija je ona laž koja se mnogo puta ponavlja. Tome pribegava uredništvo i N1 i Nove S. Sate i sate programa su uložile upravo u to, i sve svoje kapacitete upregle su ka tom cilju, gazeći sve novinarske, etičke i moralne standarde.
Prema podacima monitoringa, u periodu od 1. novembra do 25. novembra, televizija N1 je u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69.95 odsto vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila sadržaju koji je Aleksandra Vučića prikazivao negativno. Ostatak izbornog programa, koji je trajao oko 27 sati, bio je posvećen drugim temama.
Sličan trend zabeležen je i na televiziji Nova S u periodu od 1. do 24. novembra. Od ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa, 61.21 odsto vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) iskorišćeno je za sadržaj koji predsednika Vučića stavlja u negativan kontekst. Ostatak vremena, odnosno 34 sata, 29 minuta i 54 sekundi, drugim temama iz kampanje.
Analiza izbornog programa televizija N1 i Nova S otkriva očigledan i sistematski pristup u predstavljanju Vučića isključivo u negativnom svetlu. To svakako prevazilazi kritiku, koja je u svakom demokratskom društvu uvek dobrodošla za korekciju. Ovi podaci ne samo da potvrđuju pristrasnost ovih medija, već i ukazuju na strategiju koja prelazi granice obične političke kritike, transformišući se u neprekidnu kampanju usmerenu protiv jednog čoveka i liste koju predvodi.
Mora se priznati da izveštavanje na ovaj način dovodi u pitanje etičke standarde novinarstva, ali i ukazuje na potencijalnu opasnost koja proizlazi iz medijske manipulacije i jednostranog prikazivanja političke stvarnosti. Da čitava situacija bude još bizarnija, Šolakove televizije su pre mesec dana objavile da neće emitovati politički marketing, a ono što građani svojim očima mogu da vide i svojim ušima čuju je nešto potpuno suprotno. Mada, oni su možda i u pravu, jer se gajenje mržnje i blaćenje Aleksandra Vučića iz dana u dan ne može nazvati političkim marketingom, već jeftinom propagandom koja ima za cilj uvećanje finansijskog kapitala vlasnika ove dve televizije.