Komisija za kategorizaciju turističkog mesta u četvrtak 02. avgusta je ponovo, nakon 3 godine boravila u Somboru, kako bi na osnovu kriterijuma koji se boduju donela Rešenja o kategorizaciji. Naime, u avgustu mesecu 2015. godine Komisija za kategorizaciju turističkog mesta, pri Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija, izvršila je procenu raspoloživih podataka o obimu turističkog prometa u prethodne tri godine, procenu komunalne, saobraćajne i turističke infrastrukture i suprastrukture u okviru grada Sombora.
Komisija je bodovala kvantitativne i kvalitativne kriterijume, te je prema raspoloživim podacima donela Rešenje o kategorizaciji, s rokom važenja 3 godine. Tada, 2015. godine grad Sombor je kategorisan kao turističko mesto 3. kategorije.
U četvrtak 02. Avgusta, na poziv Gradske uprave grada Sombora, Odeljenja za privredu i turizam, Komisija za kategorizaciju turističkog mesta, ponovo je obišla Sombor i prema prvim usmenim rezultatima, grad Sombor je zadržao 3. kategoriju turističkog mesta.
Goste iz Beograda primili su Sava Dojić, član Gradskog veća za oblast finansija i privrede, Načelnik Odeljenja za privredu i turizam Ivan Kamerer sa saradnicima i direktor Turističke organizacije grada Sombora Đuro Todorić.
Komisiji je predstavljen kratak film o Somboru, a zatim su obišli zgradu Županije i zadržali se u Velikoj sali, gde im je somborski istoričar Mile Vojnović govorio o slici „Bitka kod Sente“, a kroz ovu sliku i o istoriji grada Sombora.
Tokom kratke posete Somboru Komisija je somborskim fijakerom obišla gradske trgove, posetili Gradski muzej, Galeriju „Milan Konjević“, pravoslavnu crkvu Sv. Đorđa, a nakon toga i vinariju „VRT“ i privatnu pivaru „Ravangrad“.
Prema reakciji članova Komisije, Sombor je kao i pre tri godine, na njih ostavio neodoljiv utisak, pre svega kulturno istorijska i gastro ponuda grada. Pozdravili su planove za revitalizaciju banje u Bezdanu kao i obnovu banje u Svetozar Miletiću. U narednom trogodišnjem periodu, potrebno je poraditi na povećanju smeštajnog kapaciteta kako bismo napredovali na skali kategorizacije, odnosno, pozicionirali se na drugom mestu lestvice turističke ponude.
Izvor: sombor.rs