Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Šoping kroz igru: Kupovina na Amazonu je prošlost, milenijalci se okreću novoj, uzbudljivoj platformi

Laptop

S obzirom na sve kraće trajanje ljudske pažnje, klasično skrolovanje po online platformama postaje dosta umarajuće iskustvo za korisnike.

Procvat onlajn kupovine

Amazon, kao najveći svetska onlajn prodavnica, može da se pohvali izuzetno dobrim rezultatima iz prethodne godine. Sve više ljudi, naročito zimi, koristi pogodnosti kupovine iz fotelje. Tokom pandemije onlajn prodavnice su doživele pravi procvat, a s obzirom na sve veću digitalizaciju naših aktivnosti, naručivanje odeće, tehnologije i kućnih potrepština preko interneta postalo je lakše od fizičkog odlaska u prodavnice.

Svuda u svetu

U različitim delovima sveta otvorene su nove prodavnice: Mercado Libre u Južnoj Americi, Coupang u Južnoj Koreji, te Pinduoduo i Alibaba u Kini. Onlajn prodavnice su razvile i svoje fintech platforme, poput AliPaya, koje automatski poboljšavaju isporuku i korišćenje finansijskih usluga. A Amazon, prateći trendove veštačke inteligencije, sarađuje s kompanijom Anthropic kako bi poboljšao usluge za svoje korisnike.

Nova platforma za šoping generacije Y

Ono što možda ne primećujemo jeste to da onlajn prodavnice uprkos svojoj popularnosti, gube na privlačnosti. Mlađa generacija traži nove radnje koji ne deluju kao “platforme za milenijalce”, jer se digitalne navike neprestano menjaju.

Tu na scenu stupa Temu, aplikacija koja kombinuje gejming i šoping, a postala je hit među generacijom Y (rođeni između 1980. i 1995. godine). Uprkos kritikama, ona pruža drugačiji pristup onlajn šopingu, koristeći elemente igara kako bi privukla korisnike. Temu je posebno popularna među onima koji traže jeftine proizvode ili kopije poznatih brendova.

Gejmifikacija šopinga

Unutar aplikacije, korisnicima je omogućeno da se zabave s elementima igara poput točka sreće i izazova, stvarajući zanimljivo iskustvo kupovine. Ova inovacija odražava potrebu za personalizovanim iskustvom u online šopingu.

Uprkos negativnim kritikama, Temu ne pokazuje znakove usporavanja rasta. Kroz gejmifikaciju, privlači korisnike koji traže personalizovano iskustvo i nagrade. Dok se tradicionalni dućani suočavaju s izazovima, platforme poput Temu pokazuju smer u kojem se razvija budućnost šopinga.

Tagovi:
Pročitajte još: