Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Srbija nominovana za najbolju lokaciju za snimanje reklama

Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama koje dodeljuje Svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) su zvanično objavljene.

Srbija se po prvi put našla na ovoj listi zahvaljujući reklami “Organska hrana za sve“ za nemački brend Penny snimanoj u srcu Beograda.

Za upečatljive kadrove Terazija, Uzun Mirkove, starog železničkog mosta i krovova novobeogradskih blokova zaslužna je beogradska produkcijska kuća Emote i kompletan domaći scenografski tim zajedno sa još oko 700 članova ekipe, statista i logističara koji su učestvovali u realizaciji najambicioznijeg reklamnog spota snimljenog u Srbiji prošle godine.

– Baveći se realizacijom reklama ne razmišljate često o nagradama ove vrste, jer to najčešće nije krajnji cilj u ovoj formi produkcije. Penny je bio važan projekat kako za nas, tako i za celokupnu našu industriju i pozicioniranje Beograda na mapi najpoželjnijih destinacija za snimanje raznih projekata, kako reklama tako i filmova. Sama činjenica da smo došli i do nominacije ovakve vrste treba da nam da podstrek da negujemo mogućnosti koje Srbija pruža i potrudimo se svi zajedno da stvorimo jos bolje uslove, jos poslova za naše talentovane mlade ljude i napravimo još pokretnih slika za pamćenje – rekao je Bogdan Petković, izvršni producent nominovanog projekta.

Proglašenje pobednika i dodela nagrada biće održana 21. septembra u Los Anđelesu.

Projekat “Organska hrana za sve“ nominovan je u konkurenciji sa projektima „Dream Crazy“ Nike-a, inače nominovanog i za nagradu Emi, kampanju Huawei sa Gal Gado snimane na Islandu, reklamu Nacionalne Geografije i South India Bank snimane u Turskoj.

Ova činjenica govori da je naša industrija reklama rame uz rame sa najvećim advertajzing agencijama i jednako kao film je važna za promociju kreativnog i turističkog imidža Srbije. Tako zahvaljujući domaćoj industriji reklamne produkcije naša celokupna filmska industrija ulazi na vrata jedne uticajne holivudske filmske asocijacije.

Popularnost snimanja u istočnoj Evropi raste svakim danom i konkurencija sa zemljama kao sto su Hrvatska, Estonija, Poljska, Češka, pa čak i Ukrajna postaje sve oštrija.

– Ovaj vest je izuzetno važna za Grad Beograd i njegove službe koje su direktno učestvovale u realizaciji i pokazale da je moguće organizovati snimanja na najzahtevnijim centralnim lokacijama, kao i da je bliska saradnja grada i produkcijskih kuća prioritet na kome sekretarijat radi – rekao je Darko Glavaš, iz sekretarijata za vanredne poslove koji je prva tačka kontakta za sve filmske produkcije.

Foto: Srpska filmska asocijacija

Preuzeto: Telegraf Biznis

Tagovi:
Pročitajte još: