Početkom jula u Petrovcu na Mlavi otvorena je jedinstvena fabrika za proizvodnju sokova za pse – King’s Choice, svakako prva u Srbiji, a po svemu sudeći i u svetu. Ideja za stvaranje inovativnog proizvoda za pse koji će biti percipiran kao kvalitetan i drugačiji od ostalih proizvoda na tržištu, nastala je pre četiri godine, a najviše je trajala potraga za idealnim recepturama, kaže za eKapiju Nikola Gaković direktor prodaje u ovoj kompaniji.
– Istraživanjem, došli smo do zaključka da na svetskom tržištu još ne postoji sok za pse. Odmah nakon konstatacije, krenuli smo u razradu ideje, tačnije recepture, što je zaista potrajalo. Uz pomoć stručnih lica (dekana i tehnologa) 4. jula hrabro smo pokrenuli proizvodnju – priča Gaković.
U fabrici u Petrovcu na Mlavi proizvode se tri vrste soka za pse: sok sa aromom maline, sok sa aromom ananasa i sok sa aromom borovnice.
Proizvod je prvi put predstavljen u maju na sajmu Zumarku u Bolonji, a odziv je, prema Nikolinim rečima bio fantastičan. Preko 100 distributera širom sveta (SAD, Kina, Rusija naravno i Srbija) pokazali su zainteresovanost za njihov proizvod.
– Proizvodnja se odvija pod strogo kontrolisanim uslovima i svaki njen korak je u skladu sa HACCP standardima. Proizvodni sektor, opremljen je savremenim mašinama koje omogućuju nesmetanu proizvodnju. U sklopu fabrike nalazi se i laboratorija, opremljena po najsavremenijim standardima – kaže naš sagovornik.
Ceo proces od ideje do realizacije je, prema rečima našeg sagovornika bio veoma zahtevan i težak. Svako u timu je dao i daje svoj maksimum.
– Trudimo se da na najbolji mogući način savladamo sve prepreke. Duplo brže se oporavljamo i nastavljamo brže, jače i bolje. Nakon pokrenute proizvodnje najveći izazov sa kojim se suočavamo jesu sami kupci-distributeri, tačnije snabdevanje. Ideja je da naš sok za pse plasiramo svuda gde su ljubimci dobrodošli: pet friendly hoteli, maloprodajni objekti, pet friendly kafići, grooming saloni i veterinarske ambulante. Jedan od izazova je i velika konkurencija među distributerima koji snabdevaju pet idustriju. Nadamo se realizaciji cilja, a to je da King’s Choice sok bude dostupan u svakom pet shopu, restoranu, kafiću, hotelu itd – ističe Gaković.
Trenutno imaju sedmoro zaposlenih, ali planiraju da taj broj uskoro povećaju, i uvedu drugu i treću smenu u proizvodnji.
– Interesovanje za proizvod je zaista veliko, shodno tome sledeći korak je sigurno proširenje kapaciteta. Planiramo uvesti i drugu smenu, a po potrebi i treću. Na taj način ćemo obezbediti kontinuiranu proizvodnju 24/7. Proširenje proizvodnje je neizbežno, jer kada osvojimo tržište Srbije, fokusiraćemo se i na ostale zemlje, tačnije ceo svet – zaključuje naš sagovornik.