Spotify ima bazu od 50 miliona pesama, milion podcast-a i više od 4 milijarde plejlista…
Nakon što je nedavno to i najavljeno, jedan od najpoznatijih muzičkih i audio striming servisa na svetu – Spotify, postao je dostupan u Srbiji i svim državama bivše Jugoslavije, Rusiji i još nekoliko zemalja. Ukupno 13 novih evropskih tržišta.
U ovom proširenju, švedskoj kompaniji posebno je značajna Rusija, kao muzičko tržište sa najbržim rastom u svetu i država sa 144 miliona stanovnika. Ukupna populacija novih tržišta nešto je manja od 250 miliona ljudi.
Novim proširenjem Spotify je postao dostupan u 92 zemlje sveta. Kako je, ovim povodom izjavio potpredsednik Spotifya-a Gustav Gilenhamar, “otvaranje vrata” za skoro 250 miliona novih fanova, što je posebno značajan momenat zbog sve većeg rasta upotrebe striming servisa, naročito u Rusiji.
Uporedo sa najnovijim proširenjem, Spotify je korisnicima predstavio i 200 potpuno novih plejlista, koje su dostupne širom sveta.
Za sada je, izgleda, jedino rusko tržište, od samog početka, dobilo lokalizovane plejliste i to 100 njih (npr. Hip-Hop Cannon, New Music Friday Russia…), budući da Spotify od njega najviše i očekuje, ali se sasvim sigurno može očekivati da će se one pojaviti i na drugim tržištima.
Inače, Spotify ima bazu od 50 miliona pesama, milion podcast-a i više od 4 milijarde plejlista. Korisnicima nudi personalizovanu pretragu, preporuke, svakodnevno otkrivanje nove muzike, mogućnosti reprodukcije na širokom spektru uređaja, kao i sinhronizacije sa drugim aplikacijama.
Osim muzika, Spotify je postao veoma popularan kod autora I ljubitelja podkasta, pa korisnici njihove radove, kao i muziku, sada mogu da strimuju ili preuzimaju na Android i iOS platformama, desktopu, putem gejming konzola, u automobilu, na televizoru, pomoću pametnih zvučnika…
Foto: Shutterstock
Pored slušanja muzike i pomoći prilikom njenog izbora, Spotify ima šta da ponudi i onima koji muziku stvaraju. Spotify for Artists je platforma koja nudi alate za pomoć umetnicima, koji zahvaljujući njima mogu da prate real-time statistiku novih izdanja, upoznaju svoju publiku, pokreću poslove i povezuju se sa drugim članovima muzičke zajednice.
Aplikaciju Spotify moguće je besplatno preuzeti iz Google Play i App Store prodavnica aplikacija, a potom se iz nje može pretplatiti na Spotify Premium, kao i na specijalizovane servise (Individual, Family, Student, Duo Premium Plans), u zavisnosti od tržišta.
(Telegraf.rs)