Uz proglašenje pobednika po oceni stručnog žirija, bira se i najlepša marka po glasovima publike.
Marka Pošte Srbije “Stepski soko” nacionalni je kandidat na takmičenju za izbor najlepše marke izdanja Evropa 2021.
Uz proglašenje pobednika po oceni stručnog žirija, bira se i najlepša marka po glasovima publike.
Izbor je otvoren za javnost još sedam dana, a na sve popularnijem onlajn glasanju za ova specijalna i vredna filatelistička izdanja poštanskih operatora iz cele Evrope, mogu učestvovati svi građani.
Glasa se po principu “jedan klik – jedan glas”, na linku http://www.posteurop.org/europa2021.
– Prigodno izdanje, kao i izbor motiva, pored vrednovanja umetničkih dometa našeg kreativnog rešenja, imaju za cilj i promociju očuvanja i zaštite prirode i živog sveta, čemu je neophodno da zajednički doprinesemo – navode iz Pošte Srbije.
Takmičenje se održava pod pokroviteljstvom Asocijacije javnih poštanskih operatora PostEvropa (PostEurop), koja svake godine zadaje i temu takmičenja, a ove godine to su ugrožene nacionalne divlje vrste.
Svake godine u okviru programa izdanja prigodnih poštanskih maraka, Pošta Srbije izdaje emisiju Evropa, jedno od najznačajnijih i najpopularnijih izdanja, i takmiči se na izboru za najlepšu marku izdanja Evropa.
Ovogodišnja emisija Evropa – Ugrožene nacionalne divlje vrste, sa dve marke sa motivima strogo zaštićenih vrsta kod nas stepskog sokola i ušate ševe, u šalterskim tabacima od osam maraka sa vinjetom u sredini, jednim prigodnim kovertom prvog dana i prigodnim žigom, u opticaju je od 12. maja.
Stručnu saradnju pružio je dr Marko Raković, iz Prirodnjačkog muzeja u Beogradu, dok je umetnička realizacija izdanja delo mr Marije Vlahović, kreatorke maraka Pošte Srbije.
Preuzeto: Srbija Danas