Instagram testira novu funkciju, kojom podstiče da delite stare priče (Story), a trenutno je dostupna određenom broju korisnika.
Ako vam koncept zvuči poznato, verovatno ste ljubitelj Facebooka i opcije Memories/On This Day.
Novitet je osvanuo na društvenim mrežama, a vidimo da je reč o “prepakovanoj” arhivi. Pored ikone za aktiviranje, postoji kalendar koji prikazuje ranije objavljene priče.
👀 New? Instagram is pushing memories through a new (only for you) story.
You can then choose to share the story to your story. pic.twitter.com/Puq9IG41EI
— Jack Horwood (@JackHorwood) February 10, 2023
Pad popularnosti
Spekuliše se da kompanija želi da pojača angažman korisnika, jer je zabeleženo smanjeno korišćenje priča (-10%).
Šef Instagrama, Adam Moseri, ranije je otkrio da korisnici češće dele lični sadržaj u DM porukama ili pričama, a manje na glavnom feedu.
Moguće da Memory treba dodatno da ojača njihov angažman, prenosi Social Media Today.
Pretty neat and links you into your story archive. pic.twitter.com/OQzw1HQpBh
— Jack Horwood (@JackHorwood) February 10, 2023
Akcija Facebooka
Tokom 2015, Facebook je zabeležio dramatičan pad u deljenju sadržaja, poput ličnih razmišljanja ili fotografija (-21%).
Usledio je odgovor u vidu snažne promocije sekcije On This Day/Memories, čime su podstaknuti angažman korisnika i interakcija s ranijim objavama.
Do 2017, više od 60 miliona korisnika je svakodnevno posećivalo pomenute stranice, a 155 miliona je aktiviralo notifikacije.