Društvene mreže postale su deo naših života i nemoguće ih je ignorisati. Ali, bez obzira na njhovu važnost u našim životima i jednostavnost korištenja ipak bi trebalo postaviti granicu između privatnog života i profila na društvenoj mreži.
Bez obzira koliko su korisne i zabavne, trebalo bi razmisliti koje informacije ne želimo da delimo sa svima, ali i šta može biti opasno.
Problemi u vezi
Ako ste se posvađali sa partnerom nemojte takve stvari objavljivati na društvenim mrežama. To su situacije koje drugi ljudi ne moraju znati. Ljudi će odmah imati svoje mišljenje i osuđivaće vas. Uostalom ova situacija će se promeniti, pa može dodatno iskomplikovati odnos. Niko na društvenim mrežama, posebno poznanici i kolege, ne treba da znaju šta se događa u vašem ljubavnom životu.
Kritike i prigovaranja
Društvene mreže nisu mesto za izražavanje pritužbi. Ako ste nezadovoljni na poslu, imate problema sa kolegama ili familijom, ne pišite o tome na vašoj društvenom mreži, to nije pravi podijum za to. Mogu se pojaviti komplikacije ako takve objave vide pogrešne osobe. Mnogi ljudi društvene mreže koriste kako bi prigovarali ili kritikovali, ali onda mogu očekivati čak i javnu reakciju. Zato je najbolje sačuvati svoj bes daleko od javnosti odosno društvenih mreža.
Lokacija na kojoj se nalazite
Otkrivanje trenutne lokacije je nešto što stvarno treba izbegavati na društvenim mrežama jer se može pretvoriti u nešto vrlo negativno. Kada objavite da ste na porodičnom putovanju i da vas neće biti nekoliko dana kod kuće, postoji mogućnost da dajete informacije lopovima, pogotovo ako imate otvoren profil na društvenim mrežama. Sakupljajte fotografije na putovanjima, a zatim ih objavite kada putovanje prođe.
Neprikladne fotografije
Ljudi čak mogu dobiti otkaz zbog neprimernih objava na Internetu. Mnoge kompanije prate šta objavljuju njihovi zaposleni i da li je neke objave mogu da naruše ugled firme. Stoga kada objavite fotografiju kako plešete na stolu sa alkoholom u ruci zapravo predstavljate i svoje radno mesto. U nekim preduzećima to nije problem, ali u nekima vrlo ozbiljno shvataju objave svojih zaposlenih.