Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Telekom kupio ekskluzivna prava prenosa za UEFA takmičenja

Liga šampiona

Telekom Srbija kupio je ekskluzivna prava prenosa na Balkanu za klupska takmičenja u nadležnosti UEFA za period od 2024. do 2027. godine, saopštio je danas Tim Marketing, globalni marketinški partner Evropske fudbalske unije.

Dodaje se da su medijska prava na Balkanu Telekomu prodata prošle sedmice.

“Dugogodišnji partner UEFA-e Telekom Srbija obezbedio je ekskluzivna prava prenosa u Srbiji, BiH, Crnoj Gori i Severnoj Makedoniji za utakmice UEFA Lige šampiona, UEFA Ligu Evrope i UEFA Lige Konferencija”, navodi se u saopštenju.

Telekom Srbije će u Hrvatskoj deliti prava prenosa za prve mečeve Lige šampiona, koja će biti odigrani u sredu/četvrtak (uključujući i finale) sa Hrvatskom radio-televizijom i imaće sva prava na sve preostale utakmice Lige šampiona, kao i sve utakmice u Ligi Evropa i Ligi konferencije.

Ovo je, dodaje se, rezultat pozitivnog uticaja promene sistema takmičenja, kao i uloženog vremena u partnerske odnose.

“Pored obnavljanja ugovora sa partnerom UEFE-e u Hrvatskoj, Tim je obezbedio dodelu utakmica koje se igraju sreda/četvrtak Lige šampiona i mečeva Lige Evrope i Lige konferencija (uključujući finala LŠ, LE i LK) javnom emiteru Radio Televiziji Kosova (RTK). U veoma konkurentnom procesu licitiranja u dva kruga, ArtMocion je obnovio svoja prava u pogledu svih preostalih utakmica u LŠ, LE i LK.

Direktor Tim Marketinga, Oliver Holand, izjavio je da izuzetno ohrabruje da, uprkos izvesnim komercijalno izazovni okolnostima, “možemo da u kontinuitetu vidimo veoma dobre rezultate u sve većem domenu teritorija kada je reč o prodajnom ciklusu za period od 2024. do 2027.”.

Izvršni direktor agencije Tim, Sajmon Krauč, kazao je da se najpre u Francuskoj i Britaniji, a potom i na još šest tržišta širom regiona Balkana, kao vrlo uspešna kombinacija pokazao poboljšani format konkurentnosti, velika količina pripremnog i strateškog rada, kao i kontinuirano poverenje porodice medijskih partnera.

Tim je podrška UEFA-e u globalnom marketingu i prodaji komercijalnih prava klupskih takmičenja UEFA (uključujući medijska, sponzorska i licenca prava), kao i pružanju upravljanja računima i drugim povezanim uslugama od 1992. godine.

Tagovi:
Pročitajte još: