Telekom Srbija postao punopravni član Udruženja evropskih operatora telekomunikacionih mreža

Veliko priznanje za vodećeg srpskog telekomunikacionog operatora.

Na 58. Generalnoj skupštini Udruženja evropskih operatora telekomunikacionih mreža (European Telecommunications Network Operators’ Association – ETNO), održanoj u La Valeti na Malti, kompanija Telekom Srbija primljena je u punopravno članstvo ove prestižne organizacije.

„Velika je čast i obaveza biti u društvu najvećih evropskih telekomunikacionih operatora. Verujemo da je prijem u punopravno članstvo potvrda našeg dobrog rada u dosadašnjem periodu, ali i prilika da kroz saradnju sa najboljima u našoj branši puno toga naučimo i unapredimo u svom radu. Tu pre svega mislim na proces digitalizacije, ali i na brojna druga pitanja koja će oblikovati telekomunikaciono tržište Evrope u narednom periodu“, izjavio je ovim povodom generalni direktor Telekoma Srbija, gospodin Predrag Ćulibrk.

Tokom Generalne skupštine, održane 17. oktobra, ETNO je najavio agendu “Evropa 2030” koja počiva na tri stuba: usluge povezivanja svetske klase, liderstvo u oblasti tehnologija i usluga i građani u žiži interesovanja. Između ostalog, ovom agendom se ističe značaj povećanih ulaganja u tehnologije digitalne mreže, inovacija usmerenih ka održivosti, politike u pogledu potražnje i liderstvo u uslugama zasnovanim na obradi digitalnih podataka. Takođe se naglašava potreba za promovisanjem zaokreta u oblasti kreiranja digitalne politike, sa pristupa koji je fokusiran na tržište na pristup koji je fokusiran na građane.

Udruženje ETNO je glas operatora telekomunikacionih mreža Evrope od 1992. godine i u međuvremenu je postalo glavna strateška grupa evropskih operatora elektronskih komunikacionih mreža. Njegovih 39 članova i posmatrača iz Evrope i šire predstavljaju okosnicu evropskog digitalnog napretka Evrope. Oni su glavni pokretači širokopojasne mreže i posvećeni su njenom kontinuiranom razvoju u Evropi.

ETNO pruža značajan doprinos kreiranju najboljeg regulatornog i tržišnog okruženja za svoje članove kako bi im se omogućilo da nastave sa uvođenjem inovativnih i visokokvalitetnih usluga i platformi u korist evropskih potrošača i kompanija.

Preuzeto: Srbija Danas

Be the first to comment

Leave a Reply