Da li možemo “izmeriti” popularnost brendova automobila? Odgovor je potvrdan, a u tome nam značajno pomaže internet, odnosno, društvene mreže.
Jedna od omiljenih platformi među mladima, TikTok, odavno je interesantna svetskim proizvođačima, pa je koriste za promociju na raznorazne načine.
Britanski portal Uswitch bavio se pregledima video-zapisa na TikToku, kako bi otkrio najpopularniju marku.
Bavarci na vrhu
Tako BMW ima 17,6 milijardi pregleda, a računati su snimci s istoimenim heštegom, objavljeni do marta 2021.
Na drugom mestu je Mercedes sa 9,1 milijardom pregleda, dok treću poziciju zauzima Lamborghini, prenosi Revija HAK.
Lista Top 10 pokazuje da su korisnici TikToka relativno svesni kupovne moći, što pokazuje poredak (brojke su izražene u milijardama):
1. BMW (17,6)
2. Mercedes (9,1)
3. Lamborghini (8,3)
4. Tesla (7,2)
5. Audi (7)
6. Ford (6,5)
7. Honda (6,34)
8. KTM (5,5)
9. Ferrari (4,9)
10. Jeep (4,3)
Preuzeto: objektiv.rs