Turistička organizacija Srbije (TOS), učešćem na desetom Međunarodnom sajmu turizma „Place2Go“ u Zagrebu, nastavlja da promoviše turističku ponudu Srbije.
U danima trajanja sajma, od 24. do 26. marta, tržištu Hrvatske biće predstavljena turistička ponuda Srbije, kratki odmori u gradovima, kulturni turizam, festivali i manifestacije planirani da se održe tokom leta, kao i bogata ponuda Srbije za ljubitelje prirode, avanture i aktivnog odmora, navodi se u saopštenju TOS-a.
Na štandu TOS-a, svoju ponudu predstaviće i predstavnici lokalnih turističkih organizacija Beograda, Loznice, Novog Sada, Sremskih Karlovaca, Novog Pazara, Stare Pazove, Sokobanje, Sombora, Kragujevca, Temerina i Valjeva, kao i hotel „Pupin“ iz Novog Sada.
Prvog dana Sajma štand TOS-a posetila je Jelena Milić, ambasadorka Srbije u Hrvatskoj.
Tržište Hrvatske je za Srbiju veoma značajno, jer su turisti iz ove zemlje u prvih 10 po broju ostvarenih noćenja.
Samo u 2022. godini u Srbiji je boravilo oko 90.000 turista iz Hrvatske (što je 41 odsto više u odnosu na 2021. godinu) i realizovali su više od 190.000 noćenja (127 odsto više u odnosu na 2021. godinu).
Najviše posećuju gradove, Beograd, Novi Sad, Suboticu, i turističku ponudu Zapadne Srbije.
Turistička organizacija Srbije, i ove godine, planira intenzivnu kampanju na tržištu Hrvatske, organizovanjem studijskih putovanja za novinare i influensere, kao i oglašavanjem na portalima i digitalnim kanalima komunikacije.
Sajam „Place2go“ otvorili su Martina Cigljević, pomoćnica savetnika predsednika Republike Hrvatske za ekonomiju, Josip Pavić, državni sekretar u Ministarstvu turizma i sporta Republike Hrvatske, Ana Pavičić Kaselj, pomoćnica ministra za energetiku u vladi Republike Hrvatske i Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlines, poželeli dobrodošlicu i uspešan sajam svim izlagačima.
Učešće na sajmu potvrdilo je više od 200 izlagača iz 20 država.