U nadi da će privući nove korisnike Tviter je pre osam meseci uveo opciju Fleets, kružiće koji se nalaze na vrhu aplikacije a u kojima su korisnici mogli da stavljaju obajve koje traju samo 24 sata, baš kao što je slučaj sa Instagram Story. Međutim, rezultat je izostao pa je i opcija uklonjena.
Od 3. avgusta korisnici će videti samo aktivne Spaces, live audio chat rooms. Neke od opcija koje su bile dostupne na Fleets, poput editovanja pri korišćenju kamere ili formatiranje u obliku teksta i stavljanje GIF stikera preko fotografija, biće dostupni kod klasičnih tvitova, piše Noizz.rs
Odluka da se napusti opcija Fleets nije samo priznanje da ovo nije zaživelo, već i da je propao pokušaj komapnije da pokrenu ljude da čeđće Tvituju, kao i da privuku nove korisnike. Već godinama Tviter se muči da poveća broj novoregistrovanih korisnika kao i da navede postojeće da budu aktivniji, a ne da samo prate šta drugi pišu.
Fleets je trebalo da im pomognu u tome kao kratka forma koju je najpre plasirao Snapchat a potom dalje razvio Instagram i na njoj dobro zaradio.
Preuzeto: blic.rs