Holivudski blokbaster “Barbi” u Japanu premijerno je u petak prikazan uprkos šokantnoj marketinškoj kampanji koja je podrazumevala memove na internetu koji su povezali najpoznatiju lutku i atomsku bombu.
Ubrzo je stiglo izvinjenje Vorner Brosa, koji je distributer.
Profimedia
Vorner Bros uputio je izvinjenje gledaocima u Japanu zbog kampanje ”Barbihajmer’.
Jagma za kartama
Kako prenosi Rojters, uspeh ”Barbi”, koji je zaradio više od milijarde dolara u celom svetu za manje od mesec dana prikazivanja, duguje mnogo nezvaničnoj kampanji Barbihajmer, pošto se, u sada izbrisanim tvitovima na mreži Iks, kompanija Vorner Bros ”zakačila” na memove koje su korisnici kreirali u vezi sa dva filma.
U samom filmu ”Openhajmer”, biografskoj priči o tvorcu atomske bombe, koje su SAD bacile na japanske gradove Hirošimu i Nagasaki u Drugom svetskom ratu, nije prikazano bombardovanje tih gradova, prilikom kojeg je poginulo više od 200.000 ljudi.
U Japanu je ranije ovog meseca obeležena 78. godišnjica od razaranja Hirošime i Nagasakija.
Uprkos svemu tome, karte za ”Barbi” u Japanu prodaju se gotovo isto onoliko brzo kao i u drugim delovima sveta.
Ružičasti svet “Barbi” je prelep
Obožavaoci filma u Japanu su bukvalno pohrlili ka blagajnama ne bi li se što pre domogli svoje karte za film.
– Ružičasti svet Barbi je prelep – izjavila je Misaki Suzuki, radnica salona u Tokiju, nakon što je pogledala film, prenosi Rojters.