Kompanija je objavila da će se oznake @name koristiti širom platforme.
Svi korisnici YouTubea uskoro će dobiti novi način da se identifikuju. Kompanija je objavila da će se oznake @name koristiti širom platforme, konvencija koja je uobičajena na drugim mestima na internetu, ali odlazak za YouTube.
Svaki korisnik YouTube-a imaće jedinstveni nadimak koja se primenjuje na celoj platformi, od stranica kanala do Shorts-a, YouTube-ovog TikTok konkurenta. Korisnici mogu da koriste nadimak da pominju druge u komentarima, opisima video snimaka, naslovima i još mnogo toga, za šta YouTube kaže da će olakšati kreatorima da dođu do publike i povećaju vidljivost.
„Želimo da osiguramo da kreatori mogu kreirati identitet jedinstven kao i njihov sadržaj, dok gledaocima dajemo poverenje da su u interakciji sa svojim omiljenim kreatorima“, navodi YouTube na svom blogu.
YouTube će postepeno uvoditi nadimke počevši od ove nedelje tako što će obaveštavati korisnike kada je njihov red da izaberu nadimak, što znači da će neki ljudi moći da traže svoje pre drugih. Ako je korisnik već napravio personalizovani URL za svoj kanal, to će biti njegova podrazumevana ručica (imaće opciju da je promeni kada dođe na red).
YouTube kaže da će uvesti obaveštenja na osnovu faktora kao što su ukupno prisustvo na platformi, broj pretplatnika i da li je kanal aktivan. Polaganje prava na nadimak bi takođe moglo da bude podsticaj potreban za kreatore koji nisu na YouTube-u da se pridruže platformi ili imaju tendenciju da koriste svoj nalog – korisnicima je obično potrebno 100 ili više pretplatnika da bi napravili prilagođeni URL (obaveštenje kaže da biraju, menjaju i brišu URL-ove je trenutno na pauzi).
Dodavanje nadimaka dovodi YouTube u još veću liniju sa TikTokom baš u trenutku kada kompanija udvostručuje svoja ulaganja u Shorts. Jutjub je prošlog meseca najavio da će doneti monetizaciju Shorts-u, omogućavajući kreatorima da zadrže 45 odsto prihoda od oglasa. Takođe je dodala ažuriranja poput vodenih žigova na Shorts objavljene na drugom mestu i alate za korišćenje dužih video snimaka u kratkim klipovima tokom poslednjih nekoliko meseci dok preuzima TikTok.