Your API key has been restricted. You may upgrade your key at https://www.weatherbit.io.
Search
Close this search box.

Uspešna sezona i veliki planovi apatinske marine

Iza apatinske Marine je još jedna veoma uspešna letnja sezona u kojoj je zabeležen rast svih turističkih parametara. U poređenju sa prethodnim godinama, u porastu je korišćenje vezova, broj noćenja, kao i broj vožnji brodićem Apatinka. U mnogim segmentima, već nakon prvih osam meseci ove godine porušeni su rekordi iz prethodnih godina. Samim tim, i u finansijskom smislu preduzeće odlično posluje.

O završenoj letnjoj sezoni i planovima za narednu godinu, govorila je v.d. direktora Javnog preduzeća za upravljanje putničkim pristaništem i marinom, Ljiljana Krec:

– Izuzetno smo zadovoljni sezonom, poslovanje preduzeća je u usponu po svim pokazateljima, ali tu ne stajemo i već smo započeli pripreme za još bolje rezultate narednih godina. Prosečna popunjenost kapaciteta do kraja avgusta je bila 55.5%, a naši gosti su izuzetno zadovoljni, o čemu svedoči visoka ocena na sajtu booking.com, koja iznosi 8.9 od mogućih 10. Ove godine smo imali i preko 70 stranih jahti koje su pristale u Marinu, neke od njih i više puta.

Direktorka navodi stalan rad na poboljšanju kapaciteta kao važan činilac uspeha Marine:

– Ove godine je postavljen novi softver na ulazu na pontone, izvršena je popravka kapija i samih pontona, kao i renoviranje apartmana. U narednom periodu planiramo proširenje prijemnog dela, uvođenje prodaje suvenira, kao i modernizaciju konferencijske sale kako bi privukli što veći broj seminara i konferencija kod nas. Ovog proleća smo već ugostili sednicu grupacije Nautičkog turizma u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, a cilj je da Marina postane redovno stecište ovakvih događaja.

Upravo promocija ponude i marketing su neki od segmenata u koje će biti uloženo u narednom periodu:

Ulaganje u nastup na domaćem i međunarodnom tržištu nam je sada prioritet. Preveli smo veb sajt na engleski i nemački jezik, a u saradnji sa lokalnom samoupravom planiramo kampanju predstavljanja naše ponude široj javnosti u Srbiji i regionu. Imamo veliki turistički potencijal i značajne komparativne prednosti u odnosu na druge turističke lokacije, tako da smo u stanju da privučemo posetioce: ne samo nautičare, već i „obične“ turiste. Brodić Apatinka i prilika da se specijalni rezervat prirode Gornje Podunavlje vidi sa Dunava je zaista velika atrakcija, o čemu svedoče i brojni gosti, ne samo iz neposredne okoline, već i iz drugih gradova u Srbiji, ali i iz regiona. Njihovi utisci su nam najbolji pokazatelj da dobro radimo – zaključuje Ljiljana Krec.

Izvor: soapatin.org

Tagovi:
Pročitajte još: