Poslednjih godina, TikTok je eksplodirao na internet sceni, s prosečno milijardu aktivnih korisnika mesečno, što je podstaklo brojna istraživanja.
Tako se, između ostalog, prate najtraženije marke automobila, modeli, kao i najuticajniji influenseri u industriji.
Vrh liste
Najnovija analiza portala Confused.com potvrđuje da je BMW zadržao titulu najpopularnijeg brenda (49,2 milijarde pregleda), dok je drugu poziciju obezbedio Mercedes (27,1).
Treba istaći da je istraživanje zasnovano na heštegovima koji spominju svaku marku i model četvorotočkaša.
Treću poziciju dele Audi i japanska Honda sa 20,4 milijardi pregleda, prenosi Carscoops.
Najtraženiji modeli
Peto mesto dele Tesla i Ford (19,1), a iza njih su Lamborghini (19), Toyota (15,8), Ferrari (13) i Nissan (11).
Kada je reč o modelima, pobednik je Ford Maverick (10,9), dok ga prati Mustang (10,7).
Top 5 su obezbedili Toyota Supra (9,3), Nissan GT-R (8,4) i Honda Civic (4,1).
Na kraju, spomenimo influensere – Daniel Mac (12,6 miliona pratilaca), Alex Hirschi – Supercar Blondie (10,6) i Dima Gordey (5,1).