Zdrav početak dana

Razni nutricionisti preporučuju musli za doručak zato što sadrži složene ugljene hidrate koji se sporo oslobađaju i održavaju stabilan nivo šećera u krvi. Time se održava duže osećaj sitosti. Ako musli sadrži i jezgrasto voće, daje nam i kvalitetne masti, a ako se jede sa sojinim mlekom, ili sa jogurtom, kao izvorom belančevina, predstavlja potpuno izbalansiran obrok koji pruža sve što je potrebno organizmu za predstojeći dan…

Četrdeset godina proučavanja uticaja doručka na zdravlje je pokazalo da započinjanje dana doručkom donosi dobrobit svima, bez obzira na starosnu dob. Jutarnji obrok je važan za svaki organ. Doručak se ne sme izostavljati, on mora biti obavezan. Osim što nam daje energiju, doručak dokazano utiče na smanjenje telesne težine, prevenciju dijabetesa, doprinosi boljem funkcionisanju uma i tela i smanjuje apetit tokom dana.

Kupovni musliji često sadrže neke sastojke koje možda ne biste želeli u svom jelovniku – beli šećer, aditive, veštačke ukuse i sl. Ali, uvek možete sami da napravite musli, koristeći najkvalitetnije sastojke koji su vam dostupni: organske pahuljice (ovsene, ječmene, ražane, pšenične), med ili organski smeđi šećer od šećerne trske, sveže voće, sojino mleko (ukoliko ne koristite kravlje), jezgraste plodove poput oraha i lešnika…

images

Ako ste se odlučili da doručak započnete muslijem od kvalitetnih sastojaka, načinili ste jedan od najboljih i najzdravijih nutritivnih izvora. Pametne odluke donosite od samog jutra!!

Piše: Vanja 

Be the first to comment

Leave a Reply